Autor otázky: Majo
Sertralin ucinky
(číslo príspevku 256.989, zo dňa 24.11.2022. videné 41x)
ODPOVEDAŤ
 

Text príspevku číslo 256989:
Dobrý večer prajem, bereim sertralin na panicku poruchu (zistil som ze pravdepodobne problem bol v chrbtici ) a z toho stavy ako pri PP. Ked ma napravili (bolievala ma hlava na spankoch od krcnej a tlak na hrudi(tiež zablokovana hrudna ) bolo dobre avsak leakr si myslel ze treba zo 100mg lieku zvysit na 150..Bral som 150 mg davku este ako tak pohode a pdkedy mi zvysil na 200 mg to je horor. Je to uz 2 mesiace a stale mi neskutocne piska v uchu, mam take vserliake fyzicke priznaky bolesti brucha hnacky atd, minuly rok v novembri a 3 roky predtym kazdy rok)som absolvoval interné vyšetrenie kompletné a všetko som mal v poriadku aj tlak. (Volal som na interne a ze mam zavolat psychiatrovi ze toto nevyzera na problem s tlakom-mam z tlaku a celkovo tlakomeru strach) ráno vstanem a Takmer mi nepiska neni mi nic, pobede si dam lieky a az kym nezaspim mi je zle. Na búšenie srdca mi dali nebilet 5 mg pred 3 rokmi to jenuz v poriadku aj pulz mavam v klude okolo 60-70 . Zacal som riesit chrbticu teraz vyzera to dobre az na to he to piskanie sa jej nezda ze je z krcnej … skor ta vysoka davka sertralinu ked to zacali takto piskat od navysenia. Velmi pekne vas prosim o vas nazor , ako mam postupovat? Mam skusit s lekarom znizovat ad? Mate skusenosti ze by 200mg sertrlainu takto zle volyvalo? Dakujem velmi pekne